leczenie zebow pod narkoza ceny
Dlaczego ja?...dlaczego właśnie ja?

Temat: Pytanie o Implanty
Jaka jest cena plus minus implantu,  Zależy od systemu (firmy) i od gabinetu, ale za 4-5 tys. można liczyć na porządny implant + koronę. czy częste są przypadki odrzucenia ciał obcych ... tytanowe implanty jako pierwszemu w 1965 roku, pokazał się na jubileuszowym kongresie implantologicznym w 2005 (ze wszystkimi implantami). I jeszcze jedno pytanie, miałem leczonego kła kanałowo, czy ząb powinien zostać wypełniony ćwiekami, pytam gdyż zabieram się za uzębienie i chciałbym wszystko co jest nie tak zrobione powymieniać,  Rozumiem, że ząb był leczony dawno temu - jeżeli tak, to wypadałoby go skontrolowac i w razie konieczności przeprowadzić ponowne leczenie. czy istnieje możliwość narkozy ogólnej i zrobienia wszystkich zębów, które są do zrobienia w ciągu 1 zabiegu (nie mówię o wstawianiu implantów). Istnieje, ale po...
Źródło: topranking.pl/1849/pytanie,o,implanty.php



Temat: implanty stomatologiczne
Witam. Mam strasznego jednego zęba. teraz pytanie czy robić implanta czy za wszelką cene ratować go leczeniem kanałowym. Dentystka zapowiedziała rok leczenia kanałowego bez gwarancji sukcesu. Z drugiej strony słyszałem że z implantami są jakieś problemu i komplukacje. poradźcie co zrobić. jesli jednak implanty to może polecicie jakiś gabinet w poznaniu. Najlepiej z opcją narkozy :) Z góry dziekuje Dark
Źródło: topranking.pl/1851/implanty,stomatologiczne.php


Temat: implanty stomatologiczne
Witam, Zawsze lepiej ratowac wlasne zeby. Za wszelka cene. Twoją panią stomatolog także uczyli o tym na pierwszym roku studiów. O wszystkie za i przeciw dowiedz sie najlepiej u zrodla, sa rozne rodzaje wszczepów, a nie sprecyzowales nawet ktore sa brane pod uwage. Pozdrawiam. J. Witam. Mam strasznego jednego zęba. teraz pytanie czy robić implanta czy za wszelką cene ratować go leczeniem kanałowym. Dentystka zapowiedziała rok leczenia kanałowego bez gwarancji sukcesu. Z drugiej strony słyszałem że z implantami są jakieś problemu i komplukacje. poradźcie co zrobić. jesli jednak implanty to może polecicie jakiś gabinet w poznaniu. Najlepiej z opcją narkozy :) Z góry dziekuje Dark
Źródło: topranking.pl/1851/implanty,stomatologiczne.php


Temat: Ile srednio płacicie za plombe
ANEDENT - od wielu lat leczę się u nich (i moja rodzina) i jesteśmy bardzo zadowoleni. Niestety nie pamiętam ile kosztuje plomba - dawno nie miałam, (wydaje mi się ok. 80 zł), ale pamiętam, że jeśli mniejsza - to cena była niższa, albo jak były dwie nieduże, to płaciliśmy za jedną. O wybielanie nie pytałam, ale mąż miał kiedyś czyszczenie. Dziecko było kilka razy - 2 razy leczenie "hurtem" w narkozie (to jest oczywiście już duży wydatek). Pani doktor jest bardza miła i dokładnie tłumaczy co się dzieje, dlaczego leczymy tak a nie inaczej. Ostatnia moja wizyta (2 miesiące temu - bolący ząb - wyczyszczenie i założenie lekarstwa) - 30 zł. Miesiąc temu byłam, bo mi się zdawało, że coś się z tym zębem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,12473769,12473769,Ile_srednio_placicie_za_plombe.html


Temat: cena zabiegu w narkozie
cena zabiegu w narkozie Pytanie jest bardzo powazne... mam potworny lek... jak byle ostatnio to przy borowaniu (bardzo malym) pani musiala mi przypominac o odychaniu... mysle o jednoczesnym zrobieniu sobie zebow pod narkoza. Generalnie do leczenia 8 szt (w tym dwa kanalowo i jeden do wyrwania)dodatkowo potrzebowal bym 2 koronki(mostki) nie znam sie tak aby na 1 zebie umocowac 2 sztuczne dla wyrwanych ktore byly obok. Chodzi mi o orientacyjna cene czegos takiego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34515,47223808,47223808,cena_zabiegu_w_narkozie.html


Temat: Prosze o pomoc!!!
Prosze o pomoc!!! Poszukuje dobrego stomatologa na terenie Warszawy lub Lublina do wyleczenia praktycznie 95% moich zebow :( Niestety przygody z dentystami w szkole podstawowej zapoczatkowaly moje problemy jak rowniez pozniejszy brak higieny i profesjonalnej kontroli mojego uzebienia.Efektem tych zaniedban jest bardzo rozlegla prochnica jak i zaawansowane poczatki paradontozy wlacznie z rozchwianymi 2oma zebami.Wizyty z balacymi zebami i irytujacy wyglad zebow nauczyly mnie pokory ale niestety jestem bardzo slabo zarabiajaca osoba i mysl o przykladowym jednorazowym wydaniu ok 200zl w gabinecie stomatologicznym juz jest dla mnie strasznie przygnebiajaca a wyleczenie wszystkich zebow to juz chyba niemozliwosc.Biorac pod uwage sama paradontoze zaczynam sie zastanawiac nad sensem leczenia jezeli moge i tak i tak starcic zeby.Do tego wszystkiego dochodzi moze smieszny ale paniczny strach przed wizyta u dentysty spowodowany miedzy innymi kilkoma wizytami ktore przez brak profesjonalizmu strasznie sie na mnie odbily.Teraz chyba tylko narkoza bylaby w stanie jakos mnie od tego wszystkiego odciagnac.Blagam doradzcie mi kogos ... a ja musze zaplacic strzaszna cene za bledy przeszlosci a mam 26lat i juz nie moge spac po nocach z tego powodu ale licze juz tylko na cud ...:( :( :(...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34515,51108183,51108183,Prosze_o_pomoc_.html


Temat: Leczenie bez borowania - czy da radę?
Leczenie bez borowania - czy da radę? Mam bardzo duzy problem ze swoim dzieckiem i z jego zebami? Za żadne skarby świata nie da sobie zaleczyć zebów - a próchnica postępuje ... istniej możliwość leczenia "takich trudnych przypadków" bez borowania? Może jakiś nowe metody (słyszałam o specjalnym żelu, moze laser, podobno ozon ale tylko przy małych ubytkach???) - cena naprawdę nie gra roli. Szukam najróżniejszych sposobów, bo przeciez coś trzeba zrobić. Narkozy nie bierzemy pod uwagę.... narazie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34515,53471585,53471585,Leczenie_bez_borowania_czy_da_rade_.html


Temat: Kompleksowe lecznie stomatologiczne Warszawa
Kompleksowe lecznie stomatologiczne Warszawa Witam, czy orientuje się ktoś z Was, gdzie można wykonać kompleksowe leczenie zębów pod narkozą. Mam na myśli leczenie kanałowe i zwykłe oraz być może wybielanie zębów. Może ktoś z Was orientuje się jakie sa ceny za cos takiego a może ktoś z Was wykonywał taki zabieg. Proszę o odpowiedzi i z góry Wam dziękuję.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34515,102483301,102483301,Kompleksowe_lecznie_stomatologiczne_Warszawa.html


Temat: Leczenie zębów w narkozie
Na ul. Bohaterów Warszawy zaraz na początku po lewej stronie za kioskiem wchodząc od zamku (na przeciwko kiosku z hamburgerami). Byłem tam pod narkozą zrobiła mi pani kilka zębów na raz i ogólnie byłem zadowolony.Moja żona też była i nie ma zastrzeżeń. Cena też do przyjęcia-około 170 za narkoze i opieke anastezjologa + koszty leczenia (wyrywanie ,plombowanie itp.)Było to 2 lata temu....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,53,79092853,79092853,Leczenie_zebow_w_narkozie.html


Temat: Denttaria
Witam, Korzystaliśmy z Dentarii jak leczyliśmy zęby naszemu synowi, 2,5 latka w pełnej narkozie. Dentaria to jedyny gabinet który zgodził się na takie leczenie (syn z wada serca). Dodatkowo posiada pełne monitorowanie podczas narkozy - co tez jest rzadkością w częstochowskich gabinetach (wiem, bo tez miałem narkozę). Wszystko wykonano solidnie, szybko i dokładnie. Anestezjolog jak najbardziej profesjonalny. Co do ceny to drogo ale każdy ma wybór. My jestesmy zadowoleni - jeśli chodzi o leczenie zębów syna. Sam leczę gdzie indziej, taniej i tak samo dobrze.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,91377458,91377458,Denttaria.html


Temat: gdzie polecacie leczenie zębów malucha w narkozie?
gdzie polecacie leczenie zębów malucha w narkozie? Witajcie, czy leczyłyście/leczyliście swoim dzieciom ząbki w narkozie? Mój synek był już leczony z Dormicum (Mizadolam) ale fatalnie po nim reaguje, jest bardzo agresywny a dodatkowo wcale go to nie uspokaja ani nie rozwesela na czas leczenia w gabinecie ("idzie" Mu jedynie w nogi). W lecznicy chcą zwiększać dawkę ale nie chcę się na to zgodzić. Pozostaje mi jedynie narkoza. Macie jakieś doświadczenia w tym względzie? (jak poszło, ceny itp) Dzwoniłam do 2 lecznic: w jednej oferują mi leczenie w ciągu godziny za 1100 zł, w drugiej mówią, że godzina to absolutnie za mało, że odbyłoby się to kosztem jakości i cena minimum 1600 zł (za 8 zębów). Najbardziej zależy mi oczywiście na bezpieczeństwie. Bardzo proszę o maile, zwłaszcza z leczenia w narkozie w innych lecznicach niż Elefant (z tej mam wyjątkowo niemiłe doświadczenia). pozdrowienia, k.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,611,17463412,17463412,gdzie_polecacie_leczenie_zebow_malucha_w_narkozie_.html


Temat: wyrwanie zęba w narkozie
Warto zastanowić się, bo żeby poddać się narkozie musisz zrobić gruntowne badania całego organizmu. Poza tym warto przemyśleć od razu leczenie innych zębów skoro już będziesz uśpiony. O ile dobrze zrozumiałam chcesz wyrwać jednego zęba numer 6, a nie sześć zębów? Tu masz szczegóły zabiegu, ale chyba nie ma podanej ceny, a ta jest wysoka. Ludzie naprawdę dobrze Ci radzą. Narkoza jest...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,69,97679075,97679075,wyrwanie_zeba_w_narkozie.html


Temat: Dentofobia
Dentofobia Witam. Panicznie boje się dentysty.. Ale sytuacja zmusza mnie do tego zebym sie wybrał.. Jedna górna 6 jest złamana ząb obok niej tez zaczyna się psuć, druga pęknięta ale za pare chwil też się wyłamie.. Dolna piątka czasem pobolewa... Chciałem się dowiedzieć mniej więcej w jakiej cenie jest leczenie laserowe, czy to faktycznie nic nie boli... Jaka jest cena leczenia pod narkozą.. Jeśli te metody będą bardzo drogie i będę zmuszony zastosować zwykłe znieczulenie chciałbym wiedzieć czy po znieczuleniu nic nie bede czuł ...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,64809244,64809244,Dentofobia.html


Temat: leczenie zęba w narkozie u 20 miesiecznego dziecka
leczenie zęba w narkozie u 20 miesiecznego dziecka Na mlecznych czterech ząbkach mojej 20-sto miesiecznej córeczki pojawiły sie biało-kremowe przebarwienia, a ich powierzchnia zrobiła sie porowata.Dentysta stwierdził zaawansowaną próchnicę i zalecił wyleczenie czterech ząbków w pełnej narkozie, gdyż jak twierdzi jest to najskuteczniejsze i najbardziej estetyczne rozwiązanie. Kiedy to usłyszałam zrobiło mi się słabo. Rozmawiałam z anastazjologiem, który powiedział,że nie może mi dać gwarancji,iż po narkozie nie będzie żadnych skutków ubocznych. Kwestia zdrowych , ładnych ząbków jest dla mnie bardzo ważna.Zawsze pilnowałam by córeczka myła ząbki, a tutaj taki problem. Nie wiem co robić? Dentysta postraszył mnie, że jeśli nie wyleczę zębów, to wylecą małej w ciagu roku i mała będzie miała kłopoty z nauka mówienia, a później bedzie miała złe ustawienie stałych zębów. Czy któraś z mam miała podobny dylemat? A moze , któreś z Waszych dzieci miało leczone mleczne ząbki w pełnej narkozie? Zabieg jest bardzo kosztowny, gdyż w porzypadku naszej małej lekarz wycenił go na 2 000 - 2 500 zł, ale już nie zaporowa cena, ale kwestia strachu i ryzyka przed narkozą jest tu problemem.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,35824238,35824238,leczenie_zeba_w_narkozie_u_20_miesiecznego_dziecka.html


Temat: 6-cio latek i stomatologia
stosuje się takie metody - będę wdzięczna za adresy i określenie mniej więcej ceny takiego zabiegu. Dodam że jestem z Warszawy. A odruch wymiotny wyklucza możliwość leczenia zębów żelem bo ząb...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,37309633,37309633,6_cio_latek_i_stomatologia.html


Temat: Leczenie zebów bez borowania - czy da radę?
Leczenie zebów bez borowania - czy da radę? Mam bardzo duzy problem ze swoim dzieckiem i z jego zebami? Za żadne skarby świata nie da sobie zaleczyć zebów - a próchnica ... Czy istniej możliwość leczenia "takich trudnych przypadków" bez borowania? Może jakiś nowe metody (słyszałam o specjalnym żelu, moze laser, podobno ozon ale tylko przy małych ubytkach???) - cena naprawdę nie gra roli. Szukam najróżniejszych sposobów, bo przeciez coś trzeba zrobić. Narkozy nie bierzemy pod uwagę.... narazie... Mały na 5 lat.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,53471763,53471763,Leczenie_zebow_bez_borowania_czy_da_rade_.html


Temat: Poszukuję dentysty dziecięcego, pendodologa Łódź
Bzdura- zbieralam wiele informacji przed naszym zabiegiem i jak najbardziej mleczaki leczy sie kanalowo. I to w wielu dobrych gabinetach (mam tez znajomych w Wawie wiec i stamtąd info, znajomą dentystke w Wawie- wiec i jej zdanie znam- zupelnie bezinteresowne). Po prostu czasem nie ma innego wyjscia- lepiej zeby ząb tkwil, chocby martwy, i trzymal miejsce dla zeba stalego- wszystko lepsze niz usuwanie, ktore jest ostatecznoscia. A cena za samo leczenie jest normalna, to narkoza jest droga
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,600,75909625,75909625,Poszukuje_dentysty_dzieciecego_pendodologa_Lodz.html


Temat: ewdent czy jakaś inna przychodnia stomatologiczna?
Oj, nie wiem, czy dziś jeszcze będę tak wychwalać ten gabinet(:. Też mnie zaintrygowało, że narkoza tak z dnia na dzień, ale... ząbek bolał, więc się nawet nie zastanawiali. Zdziwiło mnie, ze lekarz nie zrobił żadnego wywiadu, nie zapytał, czy dziecko bierze leki, czy jest zdrowe.... dopiero w trakcie podawania narkozy zapytał : "a on nie choruje na nic?". Na szczęście nie ... ząb bolał przy nagryzaniu. Wieczorem zadzwoniłam do tego dr i stwierdził, że ten ząb nie ma prawa tak reagować, że jeśli reaguje, tzn., że trzeba go przeleczyć kanałowo. Stwierdził, że "w ... pacjenta, uśpionego, a wieć spokojnego, miał oczy, zęba i możliwość stwierdzenia, czy trzeba leczyć kanałowo. Zaproponował, że zrobi to leczenie w piatek - na żywca. Nie wytrzymałam i dostało sie im - jak to, to ja po to jechaąłm 50 km., płaciłam 480zł., żeby za dwa - trzy dni on robił taki ból mojemu dziecku???????? Niby stwierdził, że w tej cenie, co ... szczęście pani do której zadzwoniłam potem, zeby zapytać o tę wizytę w piatek powiedziaął, ze mogę jeszcze raz dac dziecku tę samą narkozę, ze to bezpieczne i wyleczyć zęba w znieczuleniu. Na razie nie umówiłam sie na wizytę. Wieczorem po 20 całą narkoza "puściła" i dziecko sie ożywiło. Zjadł nawet serek, placka drżdżowego i trochę owoców. Wieczorem nie skarżył sie też na ból zęba, kiedy dotykałam mu szczoteczką i naciskałąm. Mam nadzieję, zę to przejdzie. Jesli nie - będę musiała pofatygować sie na Dostojewskiego jeszcze raz, ale nie zapłacę ani grosza. Niech firma zapłaci nawet anastezjologowi. Nie myślałąm, ze za taką cenę i jeszcze syn będzie cierpiał....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,600,75664664,75664664,ewdent_czy_jakas_inna_przychodnia_stomatologiczna_.html


Temat: potrzebna pomoc
mnie tony żelaza co uskuteczniło sie potem zebami a raczej ich brakiem...w wieku 15 lat nie miałam 2,3,5,6 -nie mogłam ich leczyc bo sie bałam dentysty i co za tym idzie ... potupac nogą a jako dorosła sie panicznie bałam- i uwierz mi ale pracowałam- pracowałam nawet w restauracji- wystarczylo sie nie smiać jak koń ale dyskretnie. i tak sobie zaczełam leczyc u chirurga szczękowego az doszly problemy z zatokami- kazali mi wyrwac wszystkie zęby u góry - wyobrażasz sobie mam 29 lat i 10 własnych zebów-tylko dlatego ze kiedys kiedys zaniedbała mama i ... 5 lat temu i skorzystałam bo były to czasy kiedy kasy nie było i jestem zadowolona-mimo iz stac mnie na porcelanowe implanty zostałam przy protezach z tego miejsca-bardzo polecam i ceny okropnie niskie- masz narkoze,zostajesz na noc-jedziesz na 17ta a rano wychodzisz z nowymi zębami jesli tylko dwa to koszt smieszny bo ja za górę cała bez jedynek płaciłam 280zł z protezą-to bardzo popularna klinika- i naprawde jakosciowo jest ok swietek.dentysta-stomatolog.com/ czy to wstyd? moze wstyd ze młoda dziewczyna bez zebów chodzi ale wszak nie miałam na to wpływu jako mała dzewczynka- teraz mam zeby jak perełki- nawet nie widac ze sztuczne-polecam- zatem uwazam ze kwestia zebów to tylko wymówka... teraz kochana karte musicie spłacić sami bo ja nie dam kasy i wiekszośc tez...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,615,94033215,94033215,potrzebna_pomoc.html




© Dlaczego ja?...dlaczego właśnie ja? design by e-nordstrom